منتديات كوردات
نعمة وسلام ربنا يسوع المسيح ،

عزيزي الزائر لا تكتفي بالمشاهدة والرحيل بل إنضم إلينا في منتدى العازفين المسيحيين العرب.

لتتمكن من المشاركة الإيجابية انقر على زر التسجيل للإشتراك المجاني بالمنتدى. إذا كان لديك حساباً فانقر على زر الدخول لتتمكن من الكتابة في المنتدى.

الرب يبارك حياتك

دعوة لحضور كورال كنيستي !!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

دعوة لحضور كورال كنيستي !!!

مُساهمة من طرف MARY MUSIC في الأربعاء أغسطس 20, 2008 3:40 am

أهلا بيكم....أنا بقالي كتير مش بادخل ..أعذروني ...ربنا أدالي ولد تاني وسميته جون ...عشان كده كنت مشغولة جدامعاه. المهم زي ماعرفتكم في البداية أني باخدم في أسرة كورال جامعي بكنيستي وهانقدم عرض قصير (30 ق) الجمعة اللي جاية الساعة 7:30مساء في كنيسة السيدة العذراء مريم والأنبا أبرام - بفيصل-جيزة- مصر (داخل اجتماع الشباب الجامعي ) هانقدم ترانيم جديدة من انتاج فريقنا كلمات، لحن وتوزيع و هانقدم كمان كام ترنيمة معروفة لكن بأداء مختلف وتوزيع موسيقي مختلف . باحلم ان اللي عنده وقت وعايز يشجعنا ييجي ويشرفنا وبجد هاكون فرحانة جدا . علشان تعرفو توصلو لي أنا اسمي / ماري لويس خادمة كورال الكنيسة والإي ميل بتاعي mary_louis_rizk@yahoo.com .ياريت الأحباء ذوي الخبرة ييجو ويدوني رأيهم واقتراحاتهم ونصائحهم. نفسي أوي الكورال بتاعنا يكبر ..ياريت اللي عنده نصيحة لينا يديهالنا . وربنا معاكم
MARY MUSIC

رد: دعوة لحضور كورال كنيستي !!!

مُساهمة من طرف Admin في السبت أغسطس 23, 2008 10:34 pm

ربنا يبارك خدمتكم
ويارب تكون خدمتكم امبارح مباركه
Admin
خادم الموقع

http://www.chordat.com

شكرا..و.صلوا من أجل الكورال

مُساهمة من طرف MARY MUSIC في الأحد أغسطس 24, 2008 1:21 am

الخدمة امبارح كانت حلوة أوي و الناس عجبها الفريق لكن ....نفسي أوي نعرض برة الكنيسة ..نفسي نسمًَع صوتنا لكنائس تانية بس ماعرفش ازاي ده يتم.أرجوكم لو تعرفو حد ممكن يستضيفنا في كنيسته ياريت يقولي...صلوا لي وللخدمة
MARY MUSIC

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة